Reviews
Noordzee Résidence Cadzand-Bad scoort gemiddeld een 8,8
We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 2.911 beoordelingen.
-
Algehele verblijf
8.7 -
Gastvrijheid
8.8 -
Kindvriendelijkheid
8.7 -
Onderhoud
8 -
Schoonmaak
7.6 -
Service point
8.8 -
Supermarkt
8.1 -
Vakantieverblijf
8.3
Bekijk 2.911 reviews
De accomodatie wordt niet schoongemaakt zoals het hoort ook al is deze dienstverlening in de prijs inbegrepen en wordt er dus voor betaald. De vloer moet bezemschoon worden achtergelaten maar nadien gebeurt er geen bijkomende vloer-reiniging meer en dat was eraan te merken. De schoonmaak gebeurt zeer oppervlakkig en er wordt weinig tijd voor uitgetrokken (hebben we gemerkt op het park zelf). Het is niet de bedoeling dat je de accomodatie zelf nog gaat poetsen voor je je installeert ; bovendien is er niet altijd het nodige poetsgerief aanwezig. In onze accomodatie was er zelfs geen emmer aanwezig.
Minder dan verwacht...
Watervilla voor 10 personen. Ruimte en lokatie in orde. Vriendelijk personeel, dat moet eerst gezegd worden. Maar slecht schoongemaakt en slechte communicatie. Vooraf bij boeken al problemen/beperkingen met de app - tijdens het verblijf eveneens. Jammer als je probeert een contact-vrij park te organiseren. Voorbeeld: * vooraf niet mogelijk om vegetarische gourmet te bestellen voor 1 persoon (vlees en vis wel mogelijk) * Nespresso cups die geleverd worden terwijl er een Senseo apparaat in huis staat. Contact via app niet mogelijk. Er moet gebeld worden. Twee keer personeel aan de deur die dan toch met Nespresso cups komen. Zij verstaan geen tot nauwelijks Nederlands. * Geen duidelijkheid over de levering van ontbijt. Nergens in de app na te kijken of na te vragen. Er moet ook weer voor gebeld worden. Toezegging dat er tussen 8 en 9 geleverd gaat worden. Op de dag van ontbijt geen duidelijkheid. Niet via de app contact op kunnen nemen. Servicepoint vanaf 10u pas telefonisch bereikbaar. * Levering gourmet, totaal geen communicatie over, ook geen info via app. Toch maar bellen, blijkt dat het voor 18u opgehaald moet worden in supermarkt. Voor een gourmet van 9 personen, met de nodige kisten door de Plaza moeten schuiven/lopen. Geen ondersteuning of iets. Zie het maar in je huisje te krijgen. Verder ook geen info over hoe dit weer terug ingeleverd moet worden. * bestellen van friet waarbij in de app verwezen wordt naar een QR code die gescand moet worden vanaf het keukenkastje. Blijkt deze QR code niet meer te werken en moet er wederom eerst gebeld worden met de service balie om een bestelling te plaatsen. * Bestelling van friet en pizza. Pizzas van verschillende kwaliteit, waarbij 2 van mijn kinderen in de nacht over hebben moeten geven. Tot slot wil ik opmerken dat ik de schoonmaak bij aanvang niet netjes vond. Onder bed nog sokken en winegums aangetroffen. Ook de lampen boven de eettafel waren nog heel erg vet. Waarschijnlijk van de mensen die voor ons gegourmet hebben.
Leuk weekendje met vrienden
We waren al te gast in een huisje in Nieuwvliet. Ook hier leuke huisjes, altijd wel iets te doen in de buurt, dichtbij zee om een toffe wandeling te maken,... kortom voor ons een ideale plek om een weekendje, quality-time door te brengen met vrienden niet ver van onze thuis.
Fijn verblijf!
Heerlijke en mooie huizen met genoeg slaapkamers en badkamers, zien er ook super leuk uit! Ook fijn dat je zo naar het strand kon lopen heerlijk! Leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken. Ook een fijn park met een hond. In 1 woord TOP!
Mooi verjaarsweekend
Er waren wat gebreken in het huisje ontstaan tijdens ons verblijf, deze werden heel snel opgelost, hele goede service!!
Cadzand-Bad Roompot (Herfst 2024)
Mooi huisje, ruim genoeg, alles wat nodig is was aanwezig, super gewoon!
Weekendje weg voor de 1ste maal bij Roompot
Prachtige omgeving Uitermate netjes en hygiënisch Vriendelijk personeel Perfecte huisje
Mooie verblijven in een mooi park
Super fijne vakanties
Het is zalig vertoeven in Noordzee Residence Cadzand Bad. We gaan telkens terug en worden het niet beu. Het voelt als thuiskomen. Personeel super vriendelijk, huisjes steeds proper, leuk om iets te gaan drinken( op terras met de hond). Ik zou er elk weekend kunnen zijn
prachtige gelegen watervillas met tuin voor de hond
De watervillas zijn prachtig gelegen. En er is een grote tuin voor mijn labrador, die hier heel erg van geniet. Het zicht op het water is prachtig. Je komt er echt tot rust van. De villas zijn gerieflijk ingericht. Alleen in de douches ontbreekt een bakje om je zeep, shampoo, enz. op te zetten. Nu sta je in de douche met je washandje, zeep, shampoo en conditioner in je handen. En dat is niet simpel. Dat is geen grote kost toch voor jullie. Ik snap wel dat dit extra werk vraagt voor de poetsvrouw. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de keuken. De zetel was niet echt comfortabel, maar dat is persoonlijk. Wij komen in 2025 zeker terug voor een week en misschien ook nog voor een weekendje. We hebben ons hart verloren aan Cadzand. En we gaan graag winkelen in Sluis. Het park is ook heel hondvriendelijk, wat heel aangenaam is. Dus: tot ergens in 2025.