Veelgestelde vragen
Heb je vragen over je verblijf, over het vakantiepark of over andere onderwerpen? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen. Misschien staat het antwoord op jouw vraag er al tussen. Mocht je na het lezen van de antwoorden nog steeds vragen hebben, dan verwijzen wij je graag door naar ons contactformulier.
Algemeen
Is Koos aanwezig op het park?
Onze mascotte Koos is natuurlijk ook aanwezig op het park. Wil je alvast kijken wanneer je Koos kan ontmoeten en wanneer je kan knutselen in de Kids Club? Bekijk dan de agenda van ons park!
Is er een pinautomaat aanwezig op het park?
Nee, er is geen pinautomaat aanwezig op het park. Op de boulevard vlakbij is wel een pinautomaat aanwezig.
Hoe ver is het lopen naar het strand?
Het strand ligt op slechts 5-10 minuten lopen van het park.
Kan ik vissen op het park?
Nee, er zitten geen vissen in het water op het park.
Wat is er in de omgeving van het park te doen?
Bekijk hiervoor onze pagina over de omgeving en de uitgelichte activiteiten in de omgeving van het park.
Accommodatie
Zijn er kindvriendelijke vakantieverblijven op het park?
Ja, er zijn verschillende typen vakantieverblijven die beschikken over bijvoorbeeld een tuinomheining, traphekje en afgeschermde stopcontacten. In een aantal vakantieverblijven is ook standaard een kinderstoel, kinderbedje, box, badje en/of een bolderwagen aanwezig. Wat er precies aanwezig is in de accommodatie kun je lezen in de omschrijving van het vakantieverblijf. Kinderproducten zijn (op basis van beschikbaarheid) ook bij te boeken via Mijn Roompot.
Zijn er vakantieverblijven die beschikken over aanpassingen voor mindervaliden?
Informatie over de aanpassingen en mogelijkheden vind je op de website van Roompot Care.
Zijn er vakantieverblijven waar mijn huisdier welkom is?
Ja, er zijn verschillende vakantieverblijven waar huisdieren welkom zijn. Geef je huisdier(en) altijd op bij het maken van een boeking.
Is er een barbecue aanwezig?
Nee, er is geen barbecue aanwezig bij de vakantieverblijven. Het is wel mogelijk om een barbecue te huren. Een barbecuemenu boek je eenvoudig bij via Mijn Roompot. Ga je barbecueën, zorg dan dat er een emmer water klaar staat in de buurt van de barbecue. Gooi geen wegwerpbarbecues in de vuilnisbak als deze nog niet volledig afgekoeld zijn.
Is er een wasmachine/ droger aanwezig in het vakantieverblijf?
Er zijn vakantieverblijven waarbij er een wasmachine (soms ook een droger) aanwezig is. Dit staat aangegeven bij de kenmerken van het vakantieverblijf. Wil je zeker zijn van een wasmachine? Boek dan een specifiek huisnummer met voorkeur. Op het park zelf is geen wasserette aanwezig. De Texaco in Oostburg beschikt over wasmachines waar je tegen betaling kunt wassen.
Hebben alle vakantieverblijven aan het water een bootje?
Niet alle vakantieverblijven die aan het water liggen hebben een bootje. Je kunt dit nagaan door bij de kenmerken van het vakantieverblijf dat je boeken te kijken. Hier staat vermeld of er roeiboot aanwezig is. Het is tijdens je verblijf ook mogelijk om een waterfiets te huren. Waterfietsen zijn niet vooraf te reserveren.
Faciliteiten
Hoe groot is het zwembad?
Het zwembad is 15 bij 5 meter groot. Er is ook een peuterbadje aanwezig. De ingang van het zwembad bevindt zich in de centrale hal.
Is het nodig om te reserveren voor het restraurant?
Je hoeft voor ons restaurant niet te reserveren, maar het mag wel. Wil je in hoogseizoen verzekerd zijn van een tafeltje? Dan is het verstandig om te reserveren.
Kan ik een (elektrische) fiets of een ander voertuig huren?
Jazeker, je kunt onder andere fietsen, e-bikes en een city mobile huren. Fietsen kunt je (soms met vroekboekvoordeel) bijboeken in stap 2 tijdens het boeken van je vakantie. Als je al geboekt hebt, kunt je inloggen op Mijn Roompot om de gewenste extra's alsnog aan je boeking toe te voegen.
Wat zijn de openingstijden van de faciliteiten op het park?
De openingstijden van onder andere het Service point, het restaurant, de supermarkt en de fietsverhuur kun je hier bekijken. Bovenaan de pagina is het mogelijk om de datum aan te passen.